Nighty nighty!

2010-09-18 | 22:51:15


Jag som hade tänkt göra ett inlägg om hur jag fixar Tage fin inför en tävling, men tävlingsfixet drog ut på tiden lite och nu är det ju dags att lägga sig och ladda batterierna inför imorgon... Jag får skriva det inlägget imorgon istället!



Red ut en kortis på Tage idag och bara hade kul, vi är jäkligt oförberedda ridmässigt inför imorgon och därför tyckte jag att det var bättre att han fick sträcka på benen utan krav än att vi skulle bli ovänner för att det inte gick bra på banan. Det vi inte kan redan går ju ändå inte att fixa över en dag. Efter det gjorde jag i alla fall Tage riktigt snygg, flätade svansen så att den ska bli lockig tills imorgon samt flätade manen så att det ska gå snabbt att bara slänga upp till knoppar imorgonbitti. Jag ska ju (försöka) knoppa själv för första gången till en tävling imorgon! Jag kommer att sy dem eftersom jag tyckte att det var lättast, det var därför jag övade för några dagar sedan... Lädret är putsat och snyggt. Allt är klart skulle jag tro! Känner mig ändå ganska taggad till imorgon, men förväntar mig inte något ändå. Bara för att det går bättre på träning nu så behöver det inte betyda att det syns på tävlingar än. Men visst hade det varit kul om vi höjt oss någon liten procent...

Nu ska jag lägga mig, håll tummarna för oss imorgon!

Postat av: jennifer

Massor med lycka till :D

2010-09-19 @ 01:37:14
URL: http://loadofshit.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Såg att du fick 54%, grattis! :)

2010-09-19 @ 10:58:33
URL: http://neiah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Håller givetvis tummarna för dig Freja! Kände du någon skillnad inne på banan med den nya sadeln? :)

2010-09-19 @ 11:06:41
URL: http://escana.blogg.se/
Postat av: emma

Besök min blogg!

Jag skriver om mig, min underbara ponny och våran utveckling tillsammans!

2010-09-19 @ 12:12:38
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0