Love it!

2014-03-17 | 15:54:42
 
Älskar miljön, färgerna, dofterna och känslan av att vara lite trött i kroppen när man slutar, då känner man sig duktig!
 
Vad jag älskar att jobba på handelsträdgård! Inte bara det att man får vara ute mycket (sol, fågelkvitter, bruna ben och fräknar, få vara nära naturen och hundra andra positiva saker), men just det här med eget företag är något jag alltid känt varit väldigt mycket jag -Och jag har helt kärat ned mig i det här yrket.
Jag har fått äran att sköta annons/media/mail på handelsträdgården, något jag tycker är superkul. Ni vet ju sedan innan att jag har en stor passion för fotografering, så jag fotograferar nya blommor och händelser på handelsträdgården och lägger ut på vår facebook-sida. Att kunna kombinera två (eller flera) passioner på en och samma gång är bara helt underbart!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0