Saknar er och allt!

2014-01-05 | 10:39:18
 
Öööh, fyyy vad jag saknar att blogga! När man väl är inne i bloggrutinerna alltså, och allt rullar på naturligt. Jag har så jäkla många inlägg i mitt huvud haha, men sen tänker jag "Nej, det är inte lönt att skriva dem förrän jag har bytat bloggdesign och kommit igång igen". Ja, jag i ett nötskal. Det ena är inte lönt förrän jag har det andra, och för det andra behöver jag det ena. Tss, tur att man känner sig själv i alla fall...
 
Jag tvingade ut min pojkvän att fotografera lite i skogen för några dagar sedan. Är ändå ganska imponerad av hans Iphone-kamera, den tar rätt bra bilder och har roliga inställningar. Får nog bli en sådan vid nästa mobilbyte... ;)
 
Postat av: Cathie

När ska du byta design då?

Svar: Ja du, har påbörjat en ny men eftersom mina kodkunskaper är ett minne blott så går allt mycket långsamt och problematiskt. Får inte riktigt tiden att räcka till med skola, praktik, häst, träning och pojkvän (eller kompisar för den delen heller), eller rättare sagt så går dessa sakerna i första hand ;(
Freja Lindskog

2014-01-17 @ 12:06:13
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0