Sommaren är här!

2014-05-22 | 17:56:00
 
Äntligen är den tiden kommen som man har gått och längtat efter i flera månader! Solen är ju verkligen något som man saknar under vinterhalvåret. Jag tänkte uppdatera er lite kring "livet på Lindgården":
 
Jag och Julia kommer förmodligen att starta upp ett företag inom ett års tid! Innan dess är det mycket förberedelser, planering, möten och överenskommelser. Vi tycker att det ska bli väldigt spännande och roligt, såklart även lite läskigt att "kasta sig ut" i företagsvärlden -Men någon gång måste ju vara den första :)
 
Kurremurre går det bra med, han är så otroligt snäll! Någon tävling har det inte blivit av p.g.a. tidsbrist, det står inte precis högst upp på min lista längre, men jag ska försöka att ta mig tid någon gång i sommar eller till hösten! Det är ju verkligen så att man blir fegare när man kommit ur sina gamla rutiner också, bara tanken på att befinna mig på en tävlingsbana nu gör mig lite nervös! Senast jag tävlade måste ju ha varit 2011 eller liknande... :p
Tage och Liva mår också bra :)
 
Kul att några av er fortfarande ihärdigt kollar in här, det uppskattar jag :)
 
Postat av: Sophie S. Varnäs

Åh, tack så jättemycket! Vad glad jag blir!! Kram

2014-10-14 @ 21:17:59
URL: http://tavlingsponnys.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0