Istället för att äta pepparkakor i jul...

2014-11-17 | 18:24:00
 
Måste bara berätta om en fantastisk idé som en tjej jag träffat på ridklubben för många herrans år sedan, arbetat fram tillsammans med en kompanjon!
Den heter Snällkalendern, och är precis som en julkalender men istället för choklad i rutorna så får du olika uppdrag som du ska genomföra under dagen. Saker som gör andra människor glada, och får dig själv att må bra på köpet.
 
Detta gör dem i samarbete med Plan Sverige. En kalender kostar 75 kr, och pengarna går till arbetet med att bekämpa Ebola.
 

Jag tycker att detta är en jättefin och spännande idé som kommer att förgylla både dina egna och många andras dagar. Jag ser det även som en chans till att utveckla sig själv, de här uppdragen kan man ju fortsätta att göra även efter att julen är slut :) Dessutom gör du något bra bara genom att köpa den här kalendern, eftersom pengarna går till välgörenhet. Det behövs mer medmänslighet!
 
Jag har redan köpt två stycken (den ena ska jag ge bort), gör det ni också!
Ni hittar deras hemsida HÄR (ni får sedan bläddra lite i gåvoshopen för att hitta Snällkalendern)!
 
Postat av: Divorce your horse

Snygg header!:)

2014-11-20 @ 12:26:53
URL: http://divorceyourhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0