Bloggarbete pågår...

2014-03-18 | 21:30:07
 
Hej mitt i röran! Om bloggen ser lite mysko ut så är det för att jag håller på att ändra om lite. ÄNTLIGEN så dök kreativiteten och idéerna upp igår. Skapade tre headerbilder som jag älskar, en av dem kan ni förhoppningsvis se redan nu. Tanken är att det ska bli någon slags animation sedan, men jag har ännu inte kommit fram till hur man kan få både animation OCH behålla bildkvaliteten samtidigt... Vi får se hur det blir med det. Nu får tyvärr fixandet avslutas för idag, jobbdag imorgon så man får väl hoppa i sängen snart.
 
Men, kan ni inte säga vad ni tycker om headern änsålänge? :D
 
 
Postat av: sofia

Har du inte kvar den nya hästen som du hade fått "lånat"?

Svar: Jo! Han ska få en egen presentation någonstans i menyn, och en egen headerbild.
Freja Lindskog

2014-03-28 @ 10:08:41
Postat av: Sophie S. Varnäs

Jättefin header!

2014-10-14 @ 21:18:51
URL: http://tavlingsponnys.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0