Någon som letar hoppsadel?

2010-10-21 | 15:07:35


Kommer ni ihåg hoppsadeln (KenTaur Charon) som jag köpte till Tage men som inte passade? Efter det har den varit utlånad på prov till några bekanta men inte passat. Så nu ska den alltså slängas ut på annons för allmänheten! Jag har tyvärr inte hunnit ta några bilder på den än som jag kan visa, vi har inte hämtat hem den än. Därför får ni endast se "butiksbilder" änsålänge, men jag hoppas att jag kan fota den redan ikväll. Letar ni hoppsadel eller vet någon som kanske kunde vara intresserad så får ni gärna tipsa dem om att slänga ett öga hit (alternativt på annonsen när den kommer ut, i'll let you know)!

Det är en svart KenTaur Charon, hoppsadel. 17,5'' och storlek 2 i bomvidd (normal mot smal). Helt underbar att rida i, mjuk och med stora stöd för skänkeln. Något flatback. Ska passa högre mankar. Fint skick. Köparen står för frakten. 4500:- vill vi ha för den. Är ni intresserade, har fler frågor eller vill se fler bilder så maila [email protected]!

Jag har även fortfarande kvar två dressyrsadlar på försäljning. En Frank Baines Pirouette och en Stübben Lohengrin.
 
Frank Baines-annons / Stübben-annons


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0