Har jag berättat...

2010-10-31 | 09:21:46


Haha, var bara tvungen att sno denna från Jenny... :p



att jag vill - att någon ska SMS:a mig och fråga om jag vill hitta på något med dem
att jag har - ont i rumpan efter att ha suttit för mycket vid datorn igårkväll, igen...
att jag lyssnar mycket på - dem personerna som jag anser är duktiga
att jag funderar på - om jag ska gå ut och rida i morgondiset nu
att jag pratar – franska. Höhö nae, det var längesen och jag var inte särskilt bra på det heller
att jag inte gillar – att känna mig hjälplös
att jag avskyr när folk snackar - om sånt som jag inte har varit med om eller fattar
att kärlek är – förjävligt
att jag gillar – möss. Varför är folk rädda för dem?
att jag alltid kommer att – vara konstig? gå min egen väg?
att sist jag grät var – typ till en film i förrgår...
att min mobiltelefon är – en som jag lånar av Kajsa med sprucken display och folk hör inte vad man säger när man ringer
att när jag vaknar på morgonen – går jag alltid upp och dricker oboy
att innan jag går och lägger mig bäddar jag min säng
att idag har jag – inte hunnit göra så mycket än
att jag just nu tänker på - vad jag ska göra idag
att i kväll ska jag – se om det går någon bra film på TV
att i morgon kommer jag – ha första lovdagen (helgen räknas ju inte)
att jag hoppas – att jag får lite flyt med livet igen
att jag verkligen vill - att solen ska sluta lysa på datorn så att jag kan se vad jag skriver...

Postat av: OLIVIAWESTERN.BLOGG.SE

Tycker om din header! :)

Vi har fått hem ett paintföl, kolla gärna in på min blogg. Finns film också!

Förresten... vad går du för gymnasie? Vad tycker du om det...?



oliviawestern.blogg.se

2010-10-31 @ 11:17:41
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Emily

Möss är så söta! ^^

Börjar också alltid morgonen med oboy haha ;)

2010-10-31 @ 11:19:41
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: warnmark -hästblogg -Just nu Bloppis!

Sv; Men guuud vad störda vissa människor är idag :o. Det borde dom ju insett att ni inte ville att han skulle gå dom klasserna om ni skrev det i er annons :s

2010-10-31 @ 12:02:07
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0