Regnfri dag, chockerande!

2010-11-20 | 13:11:53



Haha, kommer ihåg denna dagen! Kajsa och jag (på Preston) red i ösregn. Tycker att den är lite söt fastän typ allt som kan vara fel ridmässigt är det... x)

Woo, idag är det nog första dagen på hela veckan som det INTE spöregnar! Det ska nog firas med en uteritt på Tagemage! Har inte ridit honom sedan i tisdags (då vi promenerade efter tävlingen) så han kommer nog vara rätt pigg och glad idag. I fortsättningen får jag nog dock börja härda mig med att gå ut och rida oavsett väder, om jag vill kunna hålla igång honom. Nästa vecka kommer nämligen första snön och jag har en känsla av att det kommer fortsätta på det spåret och bli ungefär en lika dryg vinter som förra året... Jag ska knåpa lite på hans träningsschema över vintern och kanske visa er sen!



Innan jag beger mig ut till hästarna så har jag två sista saker att säga...
1. Någon som vet hur man gör linjediagram i Excel? Tänkte göra ett intressant inlägg lite senare som dock kräver ett diagram. Jag har försökt lära mig men förstår verkligen inte hur man börjar göra linjerna...
2. Glöm inte bloggtävlingen! Vissa verkar inte riktigt förstå reglerna så jag hade tänkt förklara lite mer ingående ikväll, dock tycker jag inte att dem är så svåra?... :p

Postat av: Tessan

Tänkte kolla med dig vart du har köpt shabraket som du har på den uppställda bilden ( det gul/orange)?

MVH. Tessan

2010-11-20 @ 15:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0