The world's greatest

2010-11-02 | 20:06:18


 

Jag känner mig verkligen motiverad till att syssla med bloggen just nu och en stor del av det är tack vare er och er respons, att se att statistiken stiger och kommentarer rullar in gör mig jätteglad! Känns som att bloggen är riktigt på G för tillfället. Så, stort tack till er! :)

Kan ni inte tipsa om lite inlägg som jag kan skriva om?

Postat av: Felcia

Älskar att läsa såna där tillbakablickar:-)

Men det skulle vara kul att lläsa om vad du ska göra efter gymnasiet, vad du gör utanför stallet och lite mer om dina tankar om ridsporten:-)

Du har en grym blogg

2010-11-02 @ 21:04:47
Postat av: Carol

Ja han var verkligen supersnygg i rosa och var det hjärtan där var på? Skriva om framtidsplaner? Uppväxt? eller något annat så vl lär känna dig bättre ;) Rocka på!

2010-11-02 @ 21:15:42
URL: http://crolas.webblogg.se/
Postat av: jennifer

Jag tycker det vore intressant att få igång en lätt diskussion. Inte så att vi ska hitta något att bråka om, utan t.ex. att du tar upp en sorts övning eller dylikt, ber om respons och låter läsarna skriva hur de själva tycker denna övning ska utföras, huvudtips och för- och nackdelar, vilka hästar och problem övningen lämpar sig för osv.

Och sedan lägga upp de mest intressanta svaren i ett eget inlägg där du ger din synvinkel på det hela och låter folk ge respons på de bitarna också.

Nästan så att man till slut efter respons fram och tillbaka från dig och läsarna kan komma fram till hur denna övning fungerar bäst och vilka för-/nackdelar den har osv. Ett helt nytt sätt att tolka kategorin "ridövningar" på! (:



Det ger mer än bara "detta har jag provat" och "såhär fungerar den här övningen". Man skulle faktiskt få gemensamt komma fram till en (som enligt mig kan bli relativt fullständig och cool-) innebörd av övningen!

Detta sätt enligt mig verkar betydligt roligare, intressantare, mer läsare-aktivt sätt att nå ut med tips, övningar osv. För att inte tala om att folk då faktiskt provar denna övning man pratat om och ger respons igen!



Kanske låter krångligt men jag hoppas du förstår idén. Jag själv anser att det är lockande för folk att delta, och är det inte respons och läsare som är roligt? (; Plus lära sig !



OBSERVERA! Att jag noga skulle ha en regel om att man kan säga sin åsikt som respons på det i inläggen och inte på det tidigare läsare kommenterat då man självklart kan ha olika åsikter och hamna i luven på varandra. (: Det ger dessutom alla bitterfittor (ursäkta språket) där ute en chans att diplomatiskt stå för sin punkt i en diskussion under kontroll.



Kram

Världens längsta kommentarskirvare :P

2010-11-02 @ 21:15:55
URL: http://loadofshit.blogg.se/
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Hihi okej, då var det bara bilderna som lurade mig! =)

2010-11-02 @ 21:33:27
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: fanny

Mer filmer på ridpass och liknande :)

2010-11-02 @ 23:07:16
URL: http://troublewhore.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag skulle också vilja höra mer om dina framtidsplaner och olika åsikter/tankar om ridsporten! :)

2010-11-03 @ 10:43:01
URL: http://hersir.blogg.se/
Postat av: Matilda - Vila i frid, min älskade Mimosa

Tycker det hade varit kul att höra lite om dina förebilder faktiskt. Jag tror aldrig du har skrivit om det, eller så var det väldigt längesen. Det är alltid kul att veta vilka ryttare folk inspireras av! :)

2010-11-03 @ 11:32:16
URL: http://matildajohanssons.webblogg.se/
Postat av: Lisa

hejsan!

jag ville bara fråga hur du gör för att få din header med en sån skärpa?

jag använder GIMP och när jag laddar över header på blogg.se så kan jag bara använda JPG-filer, och då ser resultatet sunkigt ut :/

tacksam för svar :)

2010-11-03 @ 16:02:36
Postat av: LINNEA

Hej! :o)

Hittade just hit och måste säga att Tage och du är ett riktigt snyggt ekipage :o) All lycka till er!

2010-11-03 @ 16:15:03
URL: http://donn.se/ridboken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0