Taggad på träning!

2010-11-01 | 19:49:42



Bild från nyår 2009-2010, usch vad arielrött mitt hår var då... :p

Wha-oh-oh-oh-oh-ooh-oh-oh-oh-oh-oh-oh (Single Ladies-refrängen), jag är för tillfället supertaggad på att komma igång med någon dressyrträning. Har planer på flera stycken som jag vill prova, dock kommer jag självklart att behålla bästa Kattiz! Men det är kul att prova någon annan vid sidan av ibland och ibland när inte Kattiz har tid kanske någon annan har. Tänker dock inte säga än vilka dem andra är som jag vill prova, ni får vänta tills jag helt enkelt har en bokad träning! :)

Förresten, till skolan har jag skrivit en uppgift om hur jag tycker att en ledare (tränare) ska vara. Kanske ni hade tyckt att det var kul att läsa?

Postat av: olivia karelius

vilken fin blogg du har!! :D

2010-11-01 @ 21:16:57
URL: http://equestrianworld.blogg.se/
Postat av: Julia

vill gärna läsa hur du tycker en bra tränare ska vara :)

2010-11-03 @ 16:29:39
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0