Nu blev det stressigt...

2010-11-03 | 14:24:03


Lite konstig dag blev det helt plötsligt, från att inte göra någonting så fick jag helt plötsligt jättemycket att göra och en dressyrträning vid halv 5 som vi ska åka på. Tror att jag har planerat tiden bra så att jag ska hinna med allt som jag vill innan träningen, men man vet aldrig. Ska försöka att inte vilja för mycket idag utan ta allt som det kommer på träningen idag, annars blir jag bara spänd och arg och då blir det inte alls bra.

Höll på att fixa lite med en bloggtävling som nog kommer att presenteras på bloggen ikväll. Så håll utkik då! Nu måste jag rusa vidare. Blir kanske ingen jättebra uppdatering idag som ni förstår, halva dagen har ju redan gått... ;p

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Åh, kul med tävling :)



Haha du kan ju sätta upp målen redan nu, inte behöver du vänta till nyår :P

2010-11-03 @ 14:37:46
URL: http://cathie.se
Postat av: linnea

Söt häst :D

2010-11-03 @ 15:36:19
URL: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0