NU ÄR'E LOOOOOV!

2010-03-26 | 20:48:32




Påsklov, äntligen!
Jag gillar påsken, det är liksom början på vårsäsongen enligt mig. Plus att det är så mysigt med alla färgglada saker, och såklart påskäggen! ;) Under lovet ska jag...

* Prova på att rida med stigbygel igen? Och/eller se om det känns bra att trava! HOPPAS!
* Fortsätta spåna vidare med tömkörningen, jag ger mig inte i första taget... ;p
* Klippa Tage? Inte alls säkert, nu börjar ju vårpälsen komma också. Han (och dem andra) ska i alla fall bli lite friserade och snygga!
* Förhoppningsvis få lämna mina Königsstövlar till lädermakaren samt få Stübbensadeln kollad på samma gång.
* Gå på massage (skulle gått idag men jag avbokade).
* Bli kollad av naprapat/kiropraktor? Om vi får någon tid.
* Vårstäda på gården, behövs verkligen!
* Försöka hinna träffa lite kompisar.
* Fika hos Kajsa och lämna hennes födelsedagspresent (var typ 2-3 veckor sedan hon fyllde år, bättre sent än aldrig ;). HAHA, längtar av flera olika anledningar! ;p
* Fira påsk nere vid stugan med närmsta släkten, precis som vi alltid gjort. Mysigt!

Hm, det var nog mitt lov i stora drag! Önskar att jag kunde rida ordentligt redan, är sjukt taggad på att få träna alla fyra hästarna! Konstigt nog är jag även sugen på att bara ut och springa i solen? Det händer inte varje dag kan jag säga... :p

Vad ska ni göra under påsklovet?





Glöm inte bort FRÅGESTUNDEN!

Postat av: Jenny

vilken härlig bild! låter som att du ska göra mycket kul :)

det blir mycket häst för mig, både egna och jobbet. Kompisar och festande ska de bli en del av också!

2010-03-26 @ 21:28:58
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Prova att rida med stigbygel igen? Har nått hänt?

2010-03-26 @ 21:46:57
URL: http://cathie.se
Postat av: Ina

Har du redan påsklov?:O härligt!:D

2010-03-27 @ 08:58:39
URL: http://iinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0