Jag har blivit utmanad!

2010-03-04 | 23:38:45


Jag har blivit utmanad av Sabina till att göra denna lilla "lista".

REGLER:
- Har du blivit utmanad så börja med att ange 6 egendomliga/underliga saker om dig själv.
- Ange dessa regler och även vem du blivit utmanad av.
- Sist i inlägget ska du lista/länka 6 nya personer som du vill utmana.
- Kommentera att dem har blivit utmanade och hänvisa till ditt inlägg.

1. Matte är mitt absolut värsta ämne. Jag brukade gråta varje gång jag gjorde läxan och hade speciallärare när jag var mindre. Nu i gymnasiet är det inte lika stenhårt med att göra läxan... ;p
2. När jag blir stressad eller hamnar i obekväma situationer snurrar jag mitt hår som en galning...
3. Jag får i princip hål i tänderna efter 3 godisar.
4. Jag är "halv-vegetarian", kött ser äckligt ut. Dock har jag blivit bättre på att äta det.
5. Tänker ofta på hur jag uppfattas av andra.
6. Gillar inte katter och hundar så värst mycket. Hundar med svart päls och som dregglar underviker jag gärna att klappa. Katter som jag inte känner är läskiga, man vet liksom aldrig när dem kan bli sura och börja rivas...

JAG UTMANAR:
Jaqueline
Emma
Caroline
Sofia
Maja
Emelie

Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Haha vad gullig du är på svar 6 :P Mina katter skulle du nog gilla trots att du inte tycker om främmande katter! De har aldrig rivit eller bitit (ens på skoj), jag har verkligen försökt få dom att typ ta tag i handen när man leker med dom men det gååår inte! Så ah, antar att de är nått fel på dem eller så är de bara väääldigt snälla ;P

2010-03-05 @ 09:58:01
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: E M E L I E

jag har redan gjort det ^^

men här är inlägget =D

http://borasryttaren.blogg.se/2010/march/utamning.html#comment

2010-03-05 @ 14:59:27
URL: http://emeliiesv.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha neeeeej jag är så jävla dålig på sånt här :P

2010-03-06 @ 01:10:38
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0