Shoppinggalen? Köpt nytt träns!

2010-06-14 | 18:05:38




Såhär mycket shopping har jag inte gjort på väldigt, väldigt länge!... Förutom det nya regntäcket som jag beställde till Tage för några dagar sedan, så beställde jag nyss ett nytt träns också! Hööks har nämligen 50% REA och sålde ut just det tränset som jag velat prova på Tage!

Hans nuvarande (hopp)träns sitter nämligen ganska konstigt på honom, sidospännena åker nästan in i ögonen. Däremot är han SKITSVÅR att hitta bra grimmor/träns till eftersom hans huvudform är så knäpp -Han är riktigt tjockhuvad uppe och superliten nere vid mulen... :p Han har X-Full i grimmor men Full i träns brukar passa med nöd och näppe, om man har spännena nästan ytterst... Vi får hoppas att det sitter perfa!

Förresten så tror jag att täcket kom med posten idag, vi ska hämta det imorgon! :)

Postat av: Karin Lundberg

ge det till mig ?

2010-06-14 @ 18:39:35
Postat av: elin

Snyggt! :D

2010-06-14 @ 20:00:37
URL: http://cremecamielle.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: tyckte väl att det likna dig och du hade ju klubbens jacka på dig. :P

Sen när jag såg några som likna din syster och mamma så blev jag ganska säker på att det var du. ;P



Några vänner körde för mig till klubben och sen stack vi ner till stranden där i lödrup. :)

2010-06-14 @ 23:42:06
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: mikaela

Du borde prova Treadstones träns. De har schyssta storlekar faktiskt, extremt justerbara! De kostar lite mer men håller en otrolig kvalitét då de är handgjort :)

2010-06-16 @ 21:28:22
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Mikaela: Du skulle bara veta hur mycket jag har stått och klämmt på Treadstones träns! :P Underbart mjuka, snygga och bra kvalitet -Dock lite dyrare om man jämför med t.ex. Hööks träns... ;)



Det var bra att få lite tips på större träns, kanske är värt att lägga pengarna på ett sånt då om detta nya tränset inte sitter bra! :)

2010-06-16 @ 21:49:05
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Skitsnyggt! Håller tummarna för att det ska passa :D

2010-06-19 @ 09:48:31
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0