Jag vill vinna:

2010-02-12 | 13:29:58


Varför bara vara med i EN tävling när man kan vara med i SEX? Idag är jag tävlingshysterisk och är med och tävlar om dessa saker...


Täcke från Exlusiv Horse Wear, anmäl dig HÄR!


Kingsland-pannband, anmäl dig HÄR!


Strumpor från Equiline, anmäl dig HÄR!


Grimma från Schockemöhle, anmäl dig HÄR!


Stylingprodukter till hästen, anmäl dig HÄR!


Schockemöhle-schbrak, anmäl dig HÄR!

Nu får vi hoppas att jag vinner någonstans, tyvärr brukar jag inte ha särskilt mycket tur vid liknande tillställningar... :P

Vet ni någon som har fler tävlingar med roliga priser? Tipsa i så fall!

Postat av: Lamia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

Du kan vinna produkter från Leovet hos mig :)

2010-02-12 @ 14:08:24
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorryttare- Just nu: Vinn Schockemöhleschabrak sponsrat av Stockholms Häst Butik!

Du kan vinna ett schabrak från Schokemöhle hos mig! :D DET vill du inte missa!!

2010-02-12 @ 18:19:05
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0