Tage ♥ studs

2010-04-16 | 18:58:36


Hittade en rolig bana, kommer tyvärr inte ihåg vart men kommer i alla fall ihåg att jag tänkte att Tage skulle älska den -Så rätt jag hade! ;p

Banan gick ut på att man skulle hoppa som på en 8-volt, linjerna bestod av tre studshinder på lite böjt spår och därefter några galoppsprång till ett räcke. Jag hittade alla avstånd HÄR och HÄR.



Shit, ni skulle sett som han laddade inför studshinderna! Längesen han var så speedad! :p Till råga på allt så har det varit rena rama stormblåsten idag, så han var extra mycket på tårna. För övrigt så tycker jag att ridpassen börjar gå bättre och bättre, tror att jag börjar komma tillbaks på rätt spår igen och tror dessutom att jag sänkt mina skyhöga krav -Accepterar var vi står i nuläget men har ändå planer på hur vi kan förbättras efterhand :)

Gällande Pay&Jump:en på söndag, jag vill åka (och hoppa 1-110) men behöver fortfarande hitta någon som kan skjutsa. Vi får se hur allt blir.

Postat av: Matilda

Hade vi bott lite närmre varandra så hade jag tagit med er i lastbilen till tävling i helgen. Massa bra klasser, både högra och lägre. :)

2010-04-16 @ 21:25:36
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0