Inte på humör idag...

2010-04-30 | 23:34:51


Så bra blev min uppdatering!... ;p Har inte alls varit på humör idag, ridningen gick sådär och sedan dess har jag inte orkat förbereda allt så mycket. Nu har jag dock fixat klart det mesta, ska putsa sadeln imorgonbitti och sätta på ett nytt schabrak och nummerlapp. Sen ska jag packa in allt i transporten/bilen.

Mamma har beräknat att jag inte startar förrän vid 3-tiden imorgon, så jag har ganska gott om tid med allt. Nu ska jag strax gå och lägga mig, håll tummarna för mig imorgon! Go'natt!

Postat av: Felicia

Lycka till:-)

SÅ som du kämpar kommer det säkert gå bra!

2010-05-01 @ 00:00:05
Postat av: Sofia

lycka till! :D

2010-05-01 @ 06:55:16
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0