Hoppsadel!

2009-03-18 | 19:49:57


Prestons nya hoppsadel!

Yes! Nu har Prestons nya hoppsadel kommit meddelade precis Maria. En brun Jacson Legano, Maria är först till att inviga den ikväll, jag får hålla mig först till på fredag. Han kommer bli riktigt snygg i den!

För övrigt så har jag hittat en riktigt bra webb-hästbutik! Där finns både "vanliga" häst och ryttarsaker, samt lite fräckare och ovanligare. Jag hittade som vanligt några saker som jag blev väldigt sugen på, med tanke på att Preston och Maggan snart ska på tävlingsdebut. Dock är det väl bäst att inte hoppas på för mycket förräns jag fått klartecken imorgon från pappa att han kan sponsra sakerna. Tyvärr står oddsen på ca. 20%, och om jag väl får så rör det sig väl om pengar så att det räcker till att köpa ett par strumpor...

Nåja, ni lär väl få veta imorgon hur det blir, håll tummarna för att jag snart kan sitta med sprillans nya schabrak, skydd, ridkläder OCH min (Okej då... Marias...) nya sadel i mitt knä!
Postat av: Jennifer

Absolut! :) Vilken hästbutik är det du har hittat? Länk?

2009-03-18 @ 20:49:38
URL: http://www.dressyrbloggen.se
Postat av: thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkel

dela med dig av butiken?! :D

2009-03-21 @ 13:59:45
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0