Avtrillningar hit och avtrillningar dit...

2009-03-18 | 18:20:50



Hoppträning på Maggpie igår. För Christer Ewesson. Det gick superbra! Hon var lite lugnare och mer kontrollerbar i galoppen nu, hon fick väl hoppa av sig lite förra gången antar jag.

Vi började med samma gymnastikhoppning som förra gången; Studs med högre mellanhinder. Fungerade utmärkt, enda problemet är att jag med endast nöd och näppe kan fatta galopp på henne, Kattiz har ju lärt henne att bara fatta när man vrider höften ur led... :P Men några gånger till så kan jag vrida min höft ett helt varv runt och fatta galopp till både höger och vänster!...

Efter det blev det lite olika banor och kombinationer, som gick galant. Men, jag trillade av igen! Tänk er; Andra gången jag tränar för Christer, och andra gången jag trillar av på hans träning... Det här ser iiinte bra ut!...
Jag fattar inte var min balans och kondition har tagit vägen? Ide kanske?
Menmen, än en gång var jag oskadd så det var bara upp och hoppa igen, den enda som blev rädd var Kattiz!

Jag blev i alla fall glad att Christer verkar väldigt förtjust i både Prästen och Magg´n! Det bådar gott inför framtiden!
Postat av: molle

haha freja då!:)

De blir tårta nästa gång!

2009-03-18 @ 22:00:04
Postat av: FREJA LINDSKOG

Molle: Haha nej, för 3:e gången; DU ska göra TVÅ tårtor för både mig och Jenny! xP Så det så.

2009-03-18 @ 22:04:55
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Masken

Det är ett väldigt tjat om att JAG ramlar av jämt och ständigt från nån som själv verkar studera ridhusunderlaget på nära håll titt som tätt.

Man ska inte kasta sten i glashus, Freja:-)

Skönt att du inte slog dig i alla fall.

2009-03-18 @ 23:11:33
Postat av: FREJA LINDSKOG

Catrine: Äh, jag har ändå typ 10 000 avtrillningar kvar att avverka innan jag är uppe på din nivå ;) Dessutom så trillar du ju av i trav över en 30-bom! xD

2009-03-19 @ 07:49:47
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0