Problem med kommentarer

2009-04-15 | 17:52:11



Ni har kanske redan märkt att det inte går att kommentera vissa inlägg på bloggen? Själv märkte jag det imorse. Jag har i alla fall kontaktat kundservice nu så förhoppningsvis är problemet löst inom det snaraste.

Snart ska jag iväg och rida Preston så att han är väl föreberedd inför imorgon, tänkte ta en kort sväng med mycket lydnadsövningar.

Ikväll vankas det även inläggsbomb till er!
Under tiden hade jag blivit väldigt glad om jag hittade lite fler Bloglovin'-prenumeranter på bloggen! ;)
Postat av: Masken

Lycka till i morgon, Freja!! Mobs och jag håller tummarna och hovarna. Kram

2009-04-15 @ 18:59:31
Postat av: Päronmössan

Och jag håller det där lilla skaftet

2009-04-15 @ 19:04:15
Postat av: thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkel

Svar: Jag är glad för eran skull! :) hoppas att det går bra nudå imorgon. Du får uppdatera mig så fort som möjligt när du har kommit hem gurlie! & vet du vad? Idag hade vi en hästviskare ut till stallet, har alltid varit skeptisk mot sånt men det var riktigt grymt :D

2009-04-15 @ 21:20:21
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Catrine: Taxis! :D

2009-04-17 @ 13:23:46
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0