Sadeln var för liten!

2010-05-27 | 07:41:30


Träningen igår gick väl bra, kan berätta mer ikväll om någon film hinner bli nedladdad tills dess. Men en sak; Dressyrsadeln har blivit för liten för Tage!! :(

Det är visserligen bra eftersom det betyder att han har musklat på sig, den passade ju i höstas. Men på söndag är det ju dressyrtävling så jag behöver ju en passande sadel tills dess... Vi har några dressyrsadlar hängandes som jag ska prova, annars får det banne mig bli hoppsadeln!... Fast i så fall blir jag bara glad, haha! :)

Ursäkta för bildlösa inlägg, hinner inte leta bilder -Måste strax till skolan!

Postat av: FRIDA VIKTORSSON - Det mesta mellan häst & hov

Det betyder ju i alla fall att du har en biff häst :)

2010-05-27 @ 19:15:35
URL: http://fridaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0