Videon

2013-02-22 | 09:09:35
 
Här kommer videon på valparna! Ignorera min bebisröst, man kan ju inte låta bli att prata så till småttingar haha...
 
 
Har jobbat heldag igår, och ska göra idag också. Några timmar på lördag med. Så tänkte förvarna redan nu att jag nog inte kommer orka uppdatera nå vidare, inte idag i alla fall.
 

Vill ni se en video på valparna?

2013-02-20 | 12:10:41
 

Vinterglada hästar

2013-02-20 | 11:26:00
 
Hittade några hagbilder på hästarna när jag rensade i hårddisken. Måste vara lillasyster som tagit dem misstänker jag. Dem är från januari, tänkte att ni kunde få se dem och längta lite efter bättre väder -Det var vad jag gjorde i alla fall.
 
Längtar efter att vara igång med Tage igen! Har haft lite otur med honom just nu, först ryggen och sen ett ben efter att han lekt med Flugan...
 

Ännu en vinterdag

2013-02-20 | 09:50:42
 
Godmorgon! Sitter i vårt "hemmakontor" med en mugg oboy och ska snart ta tag i lite saker. På tal om oboy förresten, det slutar aldrig vara gott! Jag dricker det som andra dricker kaffe.
 
Idag ska jag och Calle börja på ett projekt som vi "startat", så vi ska åka och handla lite behövliga saker och sen är det igång. Men innan dess ska jag som sagt hinna med lite annat hade jag tänkt! Hoppas att ni får en bra, mindre snöig dag!
 
Såhär ser det ut utanför kontorsfönstret idag, inte så inspirerande om man ska säga så...
 

Kontakta mig

2013-02-19 | 20:48:08
 
Vill ni komma i kontakt med mig på annat sätt än via kommentarsfälten? Maila mig på:
 
[email protected]
 
 

Sommarfeelings

2013-02-19 | 18:34:47
 
Fy föööör alltså, nu är jag så himla trött på snö, blåst och kyla. Vill ha sommar! Tur att man åker utomlands om 20 dagar, men det känns så långt tills dess. Jag hade planerat att köpa på mig en massa snygga semesterkläder på vinterrean men drog som vanligt ut på det i det längsta tills det inte fanns något kvar... Får väl åka i mina gamla trasor.
Nej då, har säkert något användbart men känns alltid extra kul att ha något nytt och "fräscht" på sig tycker jag. Tänkte sola lite solarium innan vi åker också, vilket inte alls är bra (barn, gör inte det!) men jag bränner mig så himla lätt i solen i början så det känns bra att bygga upp en liten bas innan.
 
Gammal sommarbild från 2010, men gud vad jag längtar efter dessa tider igen! Förresten så har jag färgat håret rött igen från mitt brunblonda. Känns mer som jag, plus att det är så snyggt när man är solbrun!
 
Har ni investerat i något sommarplagg än?
 

Små valpisar i huset

2013-02-04 | 18:52:00
 
Vi har fått 3 små söta valpbebisar! De är runt 2 veckor gamla nu och har precis börjat öppna ögonen. Det blev pojkar alla tre, så de heter för tillfället Rolle, Rambo och Beppe. Världens gulligaste och tjockaste små rultingar! Mamma Ina är en Volpino Italiano och pappa Bamse är en Pomeranian-korsning, så de kommer att bli små fluffiga saker så småningom.  
 
 
 
 
 
Visst är de söta?! Längtar tills de blir lite livligare så att man kan busa med dem :)
 
RSS 2.0