Framtiden

2008-09-30 | 18:53:39

Nu har jag funderat ett tag, och nu vet jag verkligen vad jag ska göra av min framtid!
Efter den lååånga och otroligt uttröttande skoltiden ska jag ta ledigt 1 år  och bara koncentrera mig på mina hästar. Det ska bli underbart skönt! Efter min lilla uppvilning ska jag söka jobb som hästskötare hos någon toppryttare, spännande va?

Så småningom, om det går vägen för mig såklart, ska jag börja gå över till att tjäna pengar själv på hästarna, men det är såklart en "en på miljonen"-chans... Men då får jag se till att jag är den där enda då!

Nej, jag är ju en otursfågel så det blir väl ett vanligt litet fotograf-yrke då... BUHUUU...


PUST! 2 veckor...

2008-09-25 | 22:24:44

Finally! Efter 2 hela veckor är nu bloggen klar! Eller ja, det är lite kvar att finslipa, t.ex. att jag måste ta bort alla Å, Ä och Ö i kategorierna annars funkar de inte?! Men förutom det så är den i princip klar. Och jag lovar denna gången att det INTE kommer bytas med fler bloggar nu, jag trivs jättebra på Blogg.se, jag trivs jättebra med bloggdesignen och jag trivs suuuper med namnet (Mehe).

Nu orkar jag inte skriva så mycket vettigt längre, snart sover jag på skrivbordet, så jag får avsluta med att säga att fotosidan håller på att bli uppladdad just nu, det tar bara 100 år för den att lägga in alla bilder, men snart så... Ni kan kika på dem efterhand genom att klicka på rutan "Foton" i menyn.
Nu får jag lämna er för dagen, ska skynda mig in om på Bilddagboken också. Men imorgon-kväll kommer det en massa roliga inlägg, så det är bäst att hålla utkik!

Bloggkoll

2008-09-19 | 21:51:37

Följ min blogg med bloggkoll
!

Förresten, nu ligger jag med på Bloggkartan.se, i Ystad.

RSS 2.0