Filmer för er som är nyfikna

2014-11-10 | 11:35:00
 
Har ju inte visat er särskilt mycket bilder eller videos på Kurre, så därför tänkte jag ge er den otroligt fina äran att se två filmer från när vi hoppade igår! Skämt å sido, en sådan stor ära är det väl inte precis. Men om ni känner er nyfikna så har ni i alla fall lite nytt, rörligt material att titta på! :)
 
 
 
Ett tidigt nyårslöfte är att hoppa lite oftare och att skaffa en tränare! Behöver träna upp min sits både på marken och över hinder, det är sådant som man inte alltid tänker på när man fokuserar på annat -Så hade behövt ett par extra ögon som tjatar på mig... ;p Annars så är jag nöjd med hur det gick igår, målet var bara att ha roligt tillsammans och det hade vi!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0