Frågor/Svar

2010-03-30 | 20:12:52


Anonym om Bra artikel!:
Tanke på dina fina bilder, redigerar du dom i photoshop ?
med tanke på den snygga texten osv... :)
vart har du köpt det i såfall ?
vad kostar det?
vad har du för version av photoshop ?

Jag använder Photoshop 5.0, det fick man till datorn har jag för mig så vi har alltså inte behövt köpa något.
Annars så brukar jag ladda hem de nyare versionerna på prov om jag känner att jag behöver lite mer avancerade saker, t.ex. för att animera (den animerade headern har jag gjort i Photoshop CS4). Hade aldrig haft råd, eller vilja för den delen heller, att köpa ett nytt Photoshop-program! Det går på flera tusenlappar! :p

Gällande redigering så brukar jag ändra något som heter "Nivå" och "Initsitet/Kontrast" om jag känner att bilden är för mörk eller lite gråtråkig, också lägger jag såklart på text etc. via Photoshop :)


Exempel på hur färgskillnaden kan se ut efter att jag ljusat upp en mörk bild






Många har också frågat var jag har köpt Tages fleecetäcke (se bild) och vad det är för märke. Jag har köpt det på Stallshopen för typ 299:- har jag för mig, tyvärr så har inte Stallshopen någon webbshop så ni som inte bor i närheten får leta på annat håll... Förra veckan hade dem i alla fall REA på det såg jag. Märket är HorseGuard!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0