Fokus på galopparbetet!

2010-06-26 | 16:21:27



Nasse!Måste verkligen ta några nya bilder på honom...

Var iväg och red imorse. Tage har blivit himla fin i vänster galopp tycker jag, känns som att han använder bakdelen bra där och har börjat korta ihop sig så att han får lite rundare "uppförsbacke"-galopp. Däremot i höger galopp har han blivit sämre istället, han hittar ingen riktig balans utan springer bara på och ligger nästan lite inåt... :s Därför tänkte jag sikta in mig på att nästan bara träna galoppen i ca. 1 vecka framöver, innan jag återgår till "vanliga" träningar.

Kommer även att bli väldigt roliga tränarledda ridpass under sommaren, jag ska berätta om dem senare ikväll! Nu drar vi ner till stugan och grillar.

Postat av: Kristin - Westernbloggen

Härligt att vänstra galoppen har blivit fin! Alltid kul när man gör framsteg hihi :)



Jag har förresten en Bloppis just nu, säljer min gamla ryttarutrustning som knappt är använd. Kika in om det är något du behöver. ;) Kram!

2010-06-26 @ 21:49:50
URL: http://westernbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0