HEJ IGEN!

2010-07-20 | 17:50:22


Känns som att jag inte bloggat på åratal, fast jag såg precis att det bara gått en dag... ;O

Jag har haft min kompis Bella här så då fick det bli både vila från hästarna och datorn. Vi har sovit nere i stugan, spelat minigolf (jag vann för typ första gången i mitt liv!), ätit pizza, kollat på en massa filmer och sen varit nere på stranden. Första gången jag badat det här året! Tycker det är svintråkigt att bara ligga och dra sig bland en massa sandkorn en hel dag -Därför har det inte blivit något förrän nu... ;)


Sist jag var hos Kajsa :)

Vet ni vad jag gjorde i förrgår? HOPPADE! Det har vi inte gjort på minst en månad tror jag och jag kan faktiskt inte säga att jag saknar det så mycket. Lite språng då och då för att göra något nytt och roligt tycker jag är kul, men själva "allvaret" om att träna hoppning för att bli världsmästare i det är inget som jag vill hålla på med faktiskt. Jag tror att det är lagom för Tage också, han tyckte att det var superkul och framförallt så STÄLLDE HAN UPP -Ibland blev det tillfällen då han fick chansen att stanna men dem chanserna tog han inte, han hoppade allt. Så tycker jag att det ska vara, det ska vara så kul att dem vill hoppa även om dem ibland får chanser att inte behöva... :) När jag tränade markarbete och hoppning som mest så märkte man att han tappade gnistan.

Vi hoppade inte mer än 90 cm, och det får räcka innan Ystad-tävlingen på fredag. Jag ska bara hoppa 1 metersklassen, strök mig nyss från 1,05. Tror det blir för mycket med 2 klasser, vill behålla hans hoppglädje plus att han måste ha ork till nästa dag då det är dressyrtävling.



Förresten, IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA "SYSTER"/TRÄNARE ÅR! KATTIZ! :D Grattis till henne!

Postat av: Kattiz

Åhh vad gulligt av dig, tack så mycket - "syrran" :)

2010-07-20 @ 19:38:35
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God natt och hoppas du sover gott <3

2010-07-21 @ 01:59:47
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Hur dags ungefär startar du på fredag ?

2010-07-21 @ 02:20:33
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0