Frågor/Svar

2010-08-06 | 12:31:34



Ja, det känns helt underbart! Jag kollade runt på alla hemsidor till klubbarna här i närheten, googlade lite också tror jag samt höll utkik på TDB. Sen hade jag stor hjälp av tipsen som mina läsare gav i det HÄR inlägget, många av dem ställena som dem tipsar om har regelbundna P&J's. Jag vet bl.a. att Flyinge RF ska ha Pay & Jump den 11/8, sista anmälningsdag är idag!


Tack så jättemycket för erbjudandet! Just nu håller vi på att jaga en Kieffer Lusitano som säljs billigt på nätet, blir en liten chansning men vi tror att den skulle passa Tage perfekt. Vi mister inte särskilt mycket pengar heller om den inte skulle passa. OM den inte skulle passa så kanske jag är lite sugen på att prova Pfiff, i så fall hör jag av mig! :)


Ja, det är därför jag är på jakt efter ett nytt hoppträns... :) Köpte ett från Hööks men det passade inte särskilt bra heller.


Tack så jättemycket, alltid lika kul att höra! Jag har Tage på livstids foder, så han är i princip som min egen tycker jag... :) Hade honom på prov i några månader för att se om vi trivdes ihop och om allt funkade, det gjorde det, men det funkar ännu bättre nu och jag tror att det bara kommer bli bättre och bättre! Det tar lång tid att lära känna Tage, men vi har blivit lite bundisar nu och trivs verkligen tillsammans... :)


Dessa kommentarerna är egentligen inga frågor, men jag ville bara tacka och säga hur otroligt glad jag blev över dem och att jag har så fina läsare!

Postat av: lin

Ah okej, vad jobbigt :S Tage har rätt stort huvud va? Kanske svårt o hitta ett pullar som sitter bra då, iallafall om man tittar i de lägre prisklasserna som hööks osv..

2010-08-06 @ 13:16:26
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Haha, var jag som skrev kommentaren över.. Min dator skickar iväg kommentarerna lite för snabbt, men bara i din blogg :S

2010-08-06 @ 13:17:02
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0