Tävling, eller inte?

2009-07-15 | 18:33:19

NÄSTA TÄVLING:
Liva
- 23/7
Hoppning 1 m-1 m, Ystad Ridklubb



Denna tävling är lite av en tradition, även om jag inte har haft möjlighet att tävla stor häst där förut eftersom Liva var skadad förra sommaren, så har jag alltid tävlat där med Tuffe. Dock har jag bara utvägrings-minnen därifrån, men det har jag å sin sida också från många andra tävlingar tillsammans med Tuffe... ;)

Det jag däremot är lite orolig för är att det ska regna ganska mycket den veckan, och tävlingen går på gräs. Jag har lite av en fobi mot att hoppa i regn på gräsbana... Dock är det ju mer än 1 vecka kvar, väderprognosen hinner ändras miljontals gånger innan dess!


Prognosen har redan hunnit ändras till det bättre, imorse stod det att det skulle regna i princip alla dagarna. Det går mot rätt håll i alla fall!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0