Ett Nyårslöfte i förskott!

2008-12-23 | 11:51:44


Någon som vet vad den här fina hästen heter?

Trots att det nästan är 1 vecka kvar tills nyår och nyårslöften, så har jag redan suttit och funderat på några stycken. Ett av dem är att få alla mina hästar så här fina, som hästen ovan! Bilderna kommer från tidningen Stallmagasinet, och föreställer Rolf-Göran på en häst som jag aldrig sett förut (Vet ni vad den heter, får ni gärna berätta det!), men en riktig sagohäst är den allt!

Det här nyårslöftet/målet ska ju självklart inte gå ut på att jag ska blondera mina hästar, utan vad jag menar att jag ska sträva efter är själva kroppsmodellen! Den är inte för fet, och inte äckligt slimmad, fint musklad och hela köret, verkligen ett sunt alternativ att gå efter!

Så efter nyår är det bara att kämpa på, med den här hästen i bakhuvudet! Alla hästar är ju såklart olika byggda, Liva är ju av den skrangliga typen, men en förbättring går det alltid att få! Och ang. hur ren och fin den här hästen ser ut, så är det ju inte så fel det heller?...

Förresten, silverschampo, är det något man kan använda på vita hästar? I bara man och svans eller? Har för mig att jag har läst om det någonstans...
Postat av: Anna

Sv: jag menar detta:S det var ju hon som red fel väg så att ekipaget kom fel på hindret. Nej, kommer hon till landslaget är hon en skam för hela landet, hon skämmer ju ut de!

2008-12-23 @ 12:16:01
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Karin

De allra flesta klär ju dagen innan jul. som en tradition:)

2008-12-23 @ 13:03:05
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0