Hur var det på Blogawards 2009?

2009-10-20 | 01:25:15




Ja, äntligen får ni ert Blogawards-inlägg!
Videoinspelningarna som jag gjorde i lördags blev ju urkassa, jag hade inte med mig någon kamera till galan heller och på alla de andras bilder som jag fastnade på ser jag verkligen ut som ett mongo på! Varför får man inte vara fotogenisk när man behöver det?
Därför har jag gjort en ny video här hemma, samt fotat mina outfits. De är alltså inte från själva galan/Stockholm...

Blogawards var indelat i 3 delar:
FÖRSTA DELEN: 13.00-16.00 Afternoon Tea Party. Mingel, tävla, fika, fixa naglarna, bli sminkad, få stylat hår.
ANDRA DELEN: 18.30-21.30 Galan. Prisutdelning och mingel.
TREDJE DELEN: 21.30 Efterfest. Endast för 18+, så där var jag inte med.

 
Tea Party-kläderna

Första delen var SKITKUL. Jag var ju där ensam, och kände ingen annan som var där, men där fanns så mycket kul att göra att man inte tänkte på eller kände sig ensam! Jag fick snygga naglar och lockigt hår, sminket hann jag inte fixa eftersom det var typ en kö på 50 personer... Innan man stack så fick man en Goodiebag, innehållet får ni se i videon!

 
Gala-klänningen

Galan däremot, var urtrist. Jag träffade i och för sig några andra bloggtjejer som jag var med under kvällen, och tur var väl det för annars så hade jag nog dött av tristess... Allting var försenat, och det fanns inte heller något att göra så det blev till att bara sitta och vänta. Egentligen borde det ju vara så att galan skulle stå i fokus, och jag tror att det var meningen också, men jag tycker faktiskt att Tea Partyt var både bättre arrangerat och glammigare.

Resan var både kul och lite onödig, såklart var det roligt att få vara med men som sagt så är jag lite besviken på själva "huvudshowen". Hade allting gått i samma stil som på eftermiddagen så hade det absolut varit en jättelyckad toppenresa!

Har ni några frågor om något som jag har missat att berätta om?

Postat av: Hanna T

Jättefin videoblogg. Du har en härlig dialekt :P Båda outfitsen var jäkligt snygga förresten.

2009-10-20 @ 13:52:10
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Hanna: Haha, tack! :D

2009-10-20 @ 15:30:10
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Melinda

Najs kläder (Y)



sv. köpte storhäst för ca 3 veckor sen. har varit ute på en tävling och hoppade då 90 cm. vill inte upp i klasserna nu och stressa bara för talang skåne, hästen har inte så mkt muskler, men mycket talang :P (film finns på bloggen). det är ju inte kul om de bedömmer så som du skrev :/

2009-10-20 @ 15:56:01
URL: http://munderstreckn.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Yeey du svarade på min fråga..haha..

Tråkigt att du inte hade det så "roligt", men de är ju ändå ett minne för livet :D

2009-10-20 @ 16:29:11
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: KJELLSON KAJSA- Min ponny & Jag

va fina kläder ;D

2009-10-20 @ 16:50:45
URL: http://kjellsonkajsa.blogg.se/
Postat av: elin

va mycke saker, skitsnygg klänning å rolit me ridsaker i börjn, bra att visa hästbloggar:P



va tyckte du om stockholm då



va trist att de blev tråkit på galan

2009-10-20 @ 21:10:54
URL: http://enlitenfux.blogg.se/
Postat av: Carro

Äntligen funkar vårt internet som de ska, så äntligen kan jag se klippet och bilderna. Super fina outfit, älskar klänningen. Och gud va många saker du fick i goodiebagen. Kul. =)

2009-11-01 @ 13:04:49
URL: http://amcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0