Vilken doft representerar dig?

2013-05-08 | 18:15:00
 
Har ni tänkt på att man skapar sig en bild av personer genom deras doft? Att man omedvetet hittar sin själsfrände genom hans/hennes doft är nog ingen stor nyhet, eller? Men även folk du möter på stan bedömmer du efter doften. Varma, mjuka, fräscha, skarpa, t.o.m. äckliga om det ska vara så.
Jag själv är jättenoga med att välja parfym. Om nu folk ska bedöma en efter ens lukt så vill man ju att de ska skapa sig en korrekt bild av en! Jag har en från Calvin Klein som jag använt hur länge som helst nu, och tycker att den representerar mig bra. Det är en ganska djup, "förförisk", orientalisk doft. Jag blir så himla arg varje gång Julia snor den, för det är liksom "mig" hon har på sig då, haha!
HÄR hittar ni parfymen på Lyko.se
 
Har ni någon favorit-parfym som känns som "er"?
Postat av: Jen & Johnny

Haha förstår hur du menar med doftstöld! Jag har alltid vaniljparfym, helt ganska tung. :)

2013-05-13 @ 14:41:45
URL: http://johnnyochjag.blogg.se
Postat av: gitte

Jag gillar friska citronaktiga dofter!

2013-05-14 @ 06:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0