Vädret suger

2013-03-22 | 17:16:00
 
Suck, när ska detta vädret ta slut?! Nu har det blåst och snöat konstant i 2 veckor (okej, jag var utomlands första veckan hehe. Är dock redan trött på det!), man kan ju undra hur länge det kan hålla på? Jag vill ha vår under påsken, det hör liksom till tycker jag och gör påskpyntet extra mysigt när naturen börjar bli grön igen. Vi får väl vänta och se hur det blir...
 
2010, vad kortbent han ser ut för snön... :p
 
Jag lyckades trots allt pricka in lite skritt med Tage just när det var uppehåll i vädret. Tror det blev kanske 20 minuter för hand i halva paddocken, överallt annars är det djupa snödrivor. Hade inte lust att utmana ödet heller och gå ifrån gården i denna blåsten, hästarna har fått stå jättemycket inne under denna perioden så de har ganska mycket energi om man säger så...
 
Har ni det lika snöigt och dant?
 
Postat av: Jen & Johnny

Jag håller med angående vädret. Så himla tråkigt att inte kunna rida ordentligt!

2013-03-22 @ 22:55:16
URL: http://johnnyochjag.blogg.se
Postat av: jenny

Soligt och fint här, lite snö kvar men det tar på den :)

2013-03-24 @ 21:22:04
URL: http://teamjl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0