Nu är min egna sida uppe...

2013-03-20 | 12:08:52
 
... Bloggens alldeles egna facebook-sida! Det tog minnsann tid att få rätt på allt ska jag säga, blev någon bugg på den första jag skapade. På facebook-sidan tänkte jag uppdatera lite personligare och även hänvisa till nya inlägg på bloggen. Hade blivit jätteglad om alla trogna läsare ville gå in och gilla! :D Dessutom behöver ni inte dra er för att ge feedback, kommentera eller skicka meddelande där heller (eller här på bloggen), jag uppskattar allt och svarar alla.
Framöver hittar ni länken under headerbilden, på knappen "Facebook", eller klicka på bilden här nedan:
 
 
Postat av: jenny

Har gillat :D

2013-03-24 @ 21:16:20
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0