Nu är det snart dags...

2013-03-10 | 08:36:24
 
En av de senaste resorna jag var på, rätt många år sedan... ;p
 
Vid halv 5-tiden inatt sätter vi oss i bilen och kör mot flygplatsen. Då blir det hej Fuerteventura och hejdå Sverige! Kunde inte åkt lägligare för det ska nämligen bli världens vinterväder här nere den veckan. Har hållt på att packa i flera dagar, men jag tycker att det är så otroligt tråkigt och svårt (att välja) så har fått ta en liten bit i taget.
 
Det enda tråkiga med att åka är att lämna Tage, för jag tyckte att han började se bättre ut! Bara väldigt stel ser det lite ut som, så jag hade velat hålla igång honom och se vad som hände. Julia har dock lovat att hon ska försöka rida/gå med honom någon gång i veckan. Han har förresten fått på sig sina skor nu, och equiterapeuten ska få komma en gång när jag kommer hem -Bara för att liksom. Åh, jag kommer sakna honom!
 
Hur som helst, jag ville bara skriva ett sista inlägg innan vi åker, för jag vet nämligen inte om där kommer finnas möjlighet till dator, eller om jag ens kommer ha tid för det. Så, vi hörs när vi hörs helt enkelt! Senast den 19/3 i alla fall! Ha det bra i kalla Sverige... ;)
 
En del av hotellet vi ska bo på
 
Kommer sakna min stora bebis!
Postat av: jenny

Ha det så bra nu :D

2013-03-13 @ 21:16:41
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0