Blupp

2013-03-03 | 21:04:04
 
 
Har ni också fått vår? Här har det varit  skönt väder i flera dagar nu. Frågan är ju bara om det är vår på riktigt eller om det bara "låtsas"?... En sak jag inte förstår mig på är de som slänger på sig skinnjacka bara för att solen tittar fram. Fryser de inte?! Jag fryser t.o.m. under sommaren ibland så jag ger aldrig upp dunjackan och tjocktröjorna förrän jag i princip svettas ihjäl i dem.
 
På tisdag kommer hovslagaren till Tage och ska fixa på skor. Hoppas verkligen att det blir bättre av det! Har varit ute och promenerat med honom nu i flera dagar för att han ska komma igång någorlunda i kroppen. De två senaste dagarna dock har han varit jättebusig och hoppat och skuttat, så han ser inte alls ut att ha några problem då. Han kanske bara luras för att slippa träning den gamla gubben?... ;o
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0