Härligt!

2013-01-24 | 11:25:42
 
Så kul att jag fått lite respons på det tidigare inlägget, det är så roligt att läsa era kommentarer! :) Jag har varit med min pojkvän sen igår, så jag har inte "kunnat" blogga. Han tycker allt med bloggar är tråkigt, och jag tycker att det är otroligt jobbigt att skriva medans någon annan kollar på... :p
 
Jag har i alla fall hur många inläggsidéer som helst på lager, så jag börjar producera efter att han åkt hem! Designen är ju inte helt klar heller så jag får väl ta mig an den också. Nu vet ni hur det ligger till i alla fall, vi hörs senare idag!
 
Postat av: Emily H

Vad KUL att du börjat blogga igen Freja!

Svar: Kul att du tycker det! Blir lite då och då när jag har lust för det ;)
Freja Lindskog

2013-01-25 @ 17:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0