En riktig "borde"-dag...

2013-01-21 | 08:00:00
 
Godmorgon!
Jag gillar vanligtvis måndagar, känner mig alltid mer motiverad till att ta tag i saker då eftersom det är ny vecka. Men när man har mycket saker som man borde göra, men vet att man antagligen inte kommer hinna med hälften av det -Då känns det lite segare. Idag är i alla fall en riktig "borde"-dag... Jag borde rida. Jag borde träna. Jag borde göra klart designen. Jag borde skriva CV och söka jobb och allt det där. Känner även att jag borde ta mig en riktig skönhetsdag, jag känner mig ungefär lika fin som ett gammalt troll.
Jag ska även köra till min fina pojke. Vi ska kolla upp något om försäkringar på VISA-korten inför resan. Iiih, ska bli så spännande att få åka iväg!
 
Här ska jag sola och bada en hel del i mars!
 
Vad ska ni göra idag?
 
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Åh fan vad gött det ser ut! Längar också tills vi drar iväg i mars :D Idag är jag helt ledig och imorgon startar jag upp min sista termin på personalvetarprogramet, woho :)

2013-01-21 @ 09:27:26
URL: http://elfstrands.se
Postat av: jenny

Åh vad härligt det ser ut! Jag ska pallra mig ut och motionera hästarna innan jag börjar jobba i kväll. Har dock tusen saker till som jag borde göra idag men hästarna är prio ett!

2013-01-21 @ 09:52:57
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0