Crazy cat-lady

2013-01-21 | 10:52:09
 
HAHA! Jag var bara tvungen att visa er denna bilden, jag har kanske dålig humor men kolla bara på den söta lilla perser-katten! Ögonen, åh! "Grumpy cat" är ju så ful att han blir söt han också. Han påminner om en sur gammal gubbe, haha! Jag älskar katter!
 
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Jag tror varken att vi har skrivit det på fb eller bloggen, men vi ska till Lanzarote i slutet av mars :) En vecka som pappa bjuder oss på då han fyller år!

Haha, ja det är alltid lika svårt att förklara, ibland vet jag knappt själv vad jag kommer göra :) Men man jobbar med personal på olika sätt i organisationer, till exempel genom rekrytering, medarbetarsamtal, ledarskap, motivation, arbetsmiljö, förändringsarbete osv osv. Känns som det passar mig :)

2013-01-21 @ 13:22:03
URL: http://elfstrands.se
Postat av: jenny

HAHAHAHAHAHHAHAHA

2013-01-23 @ 13:12:07
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0