Allt gick bra, så här har ni den nya...

2013-08-06 | 19:27:00
 
... Hästen! Mamma glömde att fota och filma större delen av provridningen, så här är min enda bild på charmknutten, haha:
 
 
Kände mig tvungen att print screena från avskrittningsfilmen för att göra honom lite mer rättvisa:
 
 
Han är en superduper-häst som kändes exakt så som jag föreställt mig att min nästa häst skulle vara. Så himla fin! Är så OTROLIGT tacksam att jag får den här chansen! Tack snälla till Kurres familj som är så underbara att de tänkte på mig, tänk att det finns sådana människor! <3
 
Imorgon anländer han till gården och får bekanta sig med våra andra hästar. Jag är i full färd med att tänka ut vilka våra framtida tränare ska vara, kolla utrustning m.m. Har redan tjuvköpt en grimma och lite schabrak för några veckor sedan, kunde inte hålla mig för jag visste att jag skulle träffa på en häst förr eller senare.
 
Är jätteglad och tror att jag kommer få mycket roliga minnen med Kurage :)
 
Postat av: Molle

Wow grattis!!

Svar: Tack Mollsi! :D
Freja Lindskog

2013-08-06 @ 21:10:37
Postat av: Victoria

Var roligt! Hoppas du börjar blogga mer nu :-) Stort grattis till dig!

2013-08-07 @ 07:14:29
URL: http://thunderhead.blogg.se
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

Åh vad kul :D Han ser skitfin ut!

2013-08-07 @ 16:25:37
URL: http://elfstrands.se
Postat av: Emma

Är det Jens Fredricsons gamla Kurage?? Otroligt kul i så fall, grattis!

Svar: Hihi ja, det är det minsann! Får låna honom av familjen Björklund och är helt nerkärad i honom :) Tack så jättemycket!
Freja Lindskog

2013-08-07 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0