Vi har hittat dressyrsadel!

2012-10-20 | 23:15:48
 
Visst var han snygg i mörkbrun utrustning (sadeln)? Nästan så jag blir sugen på att ha den färgen!
 
Vi var som sagt och kollade på lite sadlar idag, och hittade en som jag tyckte om väldigt mycket efter att ha provsuttit i den på sadelbocken. En sadel som vi faktiskt kollat lite på redan för något år sedan, men aldrig provat. Det är en Kieffer Lusitano som vi fick med hem för att prova på Tage. Jag älskar den och den låg superbra på Tage, så jag tror faktiskt att det blir en sådan! Det var dock en 18'' som vi fick prova, jag behöver en 17,5'' så vi får leta lite till.
 
 
 
Postat av: Emily H

Yay!! You are back!! Vad kul!

2012-10-21 @ 09:38:37
Postat av: Caroline Nilsson

Så kul att du börjat blogga igen!! :D

2012-10-21 @ 14:23:20
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: jenny

Skönt att du har hittat en modell som ni trivs med och som passar! Jag hatar att leta sadlar :(

Svar: Ja, verkligen! Det är kul att kolla runt på internet tycker jag, men mindre kul när man inser att den nuvarande sadeln inte passar så bra längre. Det är ju en lång och dyr process att hitta en ny som ligger bra... :p
Freja Lindskog

2012-10-21 @ 18:43:06
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se
Postat av: JennyM

Tack så hemskt mycket! Ja han är fin när han vill ;)
Detsamma föresten, himla fin pålle! :)

2012-10-22 @ 22:33:17
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0