Halloween!

2012-10-31 | 09:56:00
 
 
Glad Halloween på er alla! Eller hur man nu säger?...
Jag gillar faktiskt halloween, kanske inte för de läskiga sakerna men alla pumpor med ljus i är så fina och gör vintermörkret mycket mysigare!
Trots att jag inte gillar att bli uppskrämd så är jag ändå väldigt fascinerad och nyfiken på övernaturliga saker, så jag och min bästa kompis ska faktiskt gå och lyssna på läskiga historier i en hemsökt borg på lördag. Det är "Österlen lyser" hela helgen, alla byar som hör till Österlen tänder en massa ljus längs gatorna och ordnar olika aktiviteter för alla som vill vara med. Jag tänkte dra med mig min pojkvän ut på fredag för att kolla runt lite och sen äta på någon restaurang.
 
Ska ni göra något speciellt för att fira Halloween idag, eller väntar ni till helgen?
 
Postat av: jenny

Jag väntar till helgen, då blir det brakfest!

Svar: Låter kul! :D
Freja Lindskog

2012-10-31 @ 22:33:10
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se
Postat av: Maja

Väntar också till helgen! MEN de ställde in utklädnadskravet på festen jag ska på! =O Jag tänker protestera och gå utklädd ändå ;P

Svar: Det tycker jag du gör rätt i ;) Det är ju meningen att man man ska vara utklädd på halloween!
Freja Lindskog

2012-11-01 @ 22:12:17
URL: http://confessionsofanequestrienne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0