En nallebjörn

2012-10-18 | 18:01:18
 
Suck, det blev inga bra bilder på mig idag! Började bli för mörkt när vi körde dit, och jag har redan en idé om hur jag vill att bilden ska se ut (dvs. mycket sol! ;). Ni kan få se en bra bild på min söta syster så länge:
 
 
På tal om något sött så har vi fått en ny hund också, Bamse. Han ser ut som en nallebjörn och är världens lugnaste och mysigaste. Jag brukar inte tycka om små hundar så mycket (eftersom de oftast är så bjäbbiga och stirriga) men Bamse är som en stor hund i liten förpackning.
 
 
Postat av: jenny

Jätte fin bild på din syster och jätte gullig vovve!

2012-10-19 @ 14:24:19
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0