Gör ett nytt försök

2012-11-07 | 12:13:00
 
Ska försöka få med mig mamma ner till stugan, där är alltid lugnare väder än här hemma
 
Jag ska försöka mig på att få några fina headerbilder idag igen. Önskar att man kunde fota sig själv, då hade allt varit klart för längesen och förhoppningsvis blivit så som jag önskar. Man kan ju visserligen fota sig själv, men då behöver man en sådan där "fjärrkontroll", kanske vore något? :)
Hur som helst, jag hoppas att det går vägen idag. Bloggen känns så splittrad och halvdan om man inte har en passande header, jag är inte så sugen på att marknadsföra bloggen heller förrän designen är på plats -Det är ju designen som är "ansiktet utåt"... :p
 
Ni kan väl passa på att skicka in fler tävlingsbidrag sålänge! Är det något ni inte förstår med den så är det bara till att fråga.
 
Postat av: Sofia

Vilket fin header! Kika gärna in på min blogg :)

2012-11-07 @ 17:18:24
URL: http://fiiamattsson.blogg.se
Postat av: Maja

Men du har väl sådan självutlösare? Som du kan ställa in med typ 10 sekunder? Svårt med fokus då ju, men det är ju ett alternativ =P
Ömn, kanske inte om du ska hinna upp på hästen om det är ridbilder du ska ha förresten, haha! xD

Svar: Jag tänkte inte ta ridbilder haha, så på den punkten är det lugnt ;) Har självutlösare men det är ju ganska osmidigt att behöva springa fram och tillbaka hela tiden, och dessutom stå blickstilla i 10 sekunder innan en bild blir tagen :p Knåpade dock ihop en header med gamla bilder sålänge, eftersom det började regna när vi skulle fota sist...
Freja Lindskog

2012-11-08 @ 18:34:01
URL: http://confessionsofanequestrienne.blogg.se
Postat av: Elin

Hej! Tack för din fina kommentar om Molle :)
Ska kolla in tävlingen lite närmare. :)

2012-11-09 @ 23:12:31
URL: http://ryttargladje.blogg.se
Postat av: johanna

Hej! Skulle behöva din hjälp att välja vilken film vi ska göra en parodi på. Beck eller Wallander? Tacksam för hjälp och din åsikt. www.JFponnys.blogg.se

2012-11-09 @ 23:14:18
URL: http://JFponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0