Lista

2012-11-06 | 19:11:25
 
Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner: Hm, tror jag är ganska omtänksam och stöttar i alla situationer. Försöker åtminstone leva upp till det, haha!
Och din sämsta: Jag kan bli rätt sur om jag inte får som jag vill, hehe...
Länder du varit i: Danmark, Finland, Grekland, Spanien. Kommer inte ihåg om det är fler? Längesen vi var utomlands nu.
Bästa resan: Har mest minnen och myskänslor från Kanarieöarna, där vi var med mina kusiner.
Coolaste upplevelsen: Måste nog vara Blogawards eller modellcastingen för Horze!
Bästa mat kombinationen: Köttbullar, potatis, brunsås, lingonsås och gele. Så jäkla gott!
Favoritblomma: Har nog ingen speciell, och är inte så bra på blomnamn heller.
Favoritdoft: Orientaliskt.
Din senaste facebook uppdatering: Minns inte ens när jag sist skrev något, haha! Kollar mest bara in andras uppdateringar.
Bästa på tv just nu: Tycker mest det går repriser av allt nuförtiden... 
Bästa tv serien: Någonsin? Buffy!
Spelas just nu på spotify: Får vara tråkig och erkänna att jag inte har Spotify igång just nu.
En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse: Tror allt kan gå i uppfyllelse om man kämpar för det :) Men ekonomiskt oberoende, änsålänge känns det som att jag aldrig kommer få uppleva det ;)
Planer i sommar: Har inte hunnit fundera över något, sommaren slutade ju nyss. Men jag vill åka på någon resa, och göra en massa roliga, mysiga saker!
Planer de kommande veckorna: Söka jobb. Få tummarna ur och ändra bloggdesign så att bloggen rullar igång.
Nästa kommande utomlandsresa: Det undrar jag när det blir... Men det kommer bli en solsemester i alla fall, har jag redan bestämt.
Din sämta egenskap: Att jag inte vågar satsa fullt ut på alla mina drömmar och passioner.
Vad gör du när du är rastlös: Undrar jag också. Sjunger för hundarna brukar jag göra ibland.
Vad kommer dina barn heta: När jag var liten ville jag att de skulle heta Dexter och Diddi som på ett barnprogram. Nu har jag ett par andra som är hemliga ;)
Skostorlek: 41. Tråkig storlek.
Favoritdjur: KATT! Förutom hästar dårå.
Är du en långsint person: Mja, ibland kan jag vara.
Vad fascineras du av hos andra människor: De som alltid är glada, positiva och har lätt för att samtala med alla. Sånna människor har alltid en speciell glow om sig!
Var är du om 10 år: Jag vet inte riktigt. Vill vara lycklig och ha ett meningsfullt liv i alla fall. Ha god ekonomi, bra vänner, jobba med en passion och göra mycket av det jag älskar.
Hur var du som tonåring: Är fortfarande tonåring (bara 3 månader kvar innan jag blir "gammal", herregud!). Jag var mycket osäker och blyg.
Favoritfilmer: Har många som jag gillar, senaste jag såg var Taken!
Godaste du vet: Finns mycket gott, t.ex. Ben&Jerrys Baked Alaska.
 
RSS 2.0