Saknad?

2011-04-12 | 21:21:39


Har förstått att jag blivit lite saknad av vissa här? Ärligt talat så tänker jag knappt ens på att jag har en blogg längre, och jag tycker att det är så fruktansvärt skönt. Förstås tråkigt att tappa kontakten med er som brukar läsa bloggen, men ni kan ju alltid hitta mig på facebook om ni vill ha daglig koll på mig... ;) Ska försöka att slänga in ett inlägg här på bloggen då och då när det händer något roligt, dock tänker jag inte lova någonting. Har inga nya, roliga bilder att dela mig med av men ni kan få en kort uppdatering om vad som har hänt mig och Tage den senaste tiden:

* Jag och min lillasyster har fått vars ett stipendium från Tore Johanssons minnesfond på ridsportgalan. Tror det var typ 1000 kronor eller liknande.

* Julia fick prova att rida Tage och efter det har jag börjat fatta lite hur man rider honom effektivare. Min syster är grymt duktig faktiskt!

* Startade vår första tävling för ungefär 2 veckor sedan, dressyr. Kändes ganska bra, vi överträffar oss själva vid varje tävling tycker jag. Dock får vi bara sämre procent för varje gång? Förstår inte riktigt hur det går ihop... :p Jag är i alla fall nöjd.

* Samma tävlingsdag så vann min lillsyster LB på sin ponny Rosanne, det förtjänade dem!

* Fått ett fint mail av Tages uppfödare, som berättade lite om hur han var som unghäst. Älskar sånt, blev superglad!

* Jag är så nöjd över Tage, han har hållt sig superfin i kroppen hela vintern och är jättefin att rida för tillfället! Fräsch och mjuk, dock väldigt busig nu när vårkänslorna börjar komma.

Postat av: Rebecca ♥

Tänkte häromdagen att hoppas det kommer en uppdatering från Freja snart! :) Saknar det! Tage verkar lite lik min häst på vissa punkter så jag har alltid fått så bra inspiration av dig.

Men då skickar jag en vänförfrågan på fb istället ;)

2011-04-13 @ 08:48:53
URL: http://escana.blogg.se/
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

ja vi saknar dig här på bloggen freja! Mer uppdatering... please :D

2011-04-13 @ 09:49:51
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: sara

Vad kul att höra från dig, saknar ditt bloggande!

2011-04-13 @ 17:29:50
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: jenny

Roligt med lite livstecken från dig ;)

2011-04-13 @ 19:11:37
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej, jag har precis börjat läsa din blogg och tycker att den verkar jätterolig. Jag har precis startat en ny blogg som handlar om hur jag räddade livet på min ridtravare och hur han har det idag. Följ oss gärna, jag följer dig ;)

2011-04-19 @ 22:53:29
URL: http://minridtravare.blogg.se/
Postat av: Gaia

stay in touch with Italian Equestrian Jump World:

www.iconadeironchi.blogspot.com

2011-04-20 @ 12:12:23
URL: http://www.iconadeironchi.blogspot.com
Postat av: Felicia

Din blogg var överlägset bäst, förstår attt det kanske inte var så kul ( dålig respons och mycket tid) men du förgyllde i alla fall min dag med dina genomtänkta och roliga innlägg. Skulle vara jätte kul om du började blogga igen!

2011-04-20 @ 20:40:44
Postat av: Jennifer

Ja! Visst är det roligt att läsa "Elitryttarnas bloggar" men deras hästliv känns för mig overkliget på något sätt. Att ha råd att hålla 5-10 hästar och samtidigt tävla varje helg, åka på meeting, hör inte till det alldagliga tycker jag, det är inte alla som har chansen till det. Majoriteten av ridsverige är ju hobbyryttare. Man vill läsa om något/någon man kan relatera till! :)

2011-05-22 @ 18:21:26
Postat av: Hanna

Vilken snygg blogg du har! :D

2011-08-27 @ 14:54:04
URL: http://ryttartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0