Vårshopping, snääälla?

2009-01-23 | 12:04:01

I flera dagar nu har jag varit så jäkla sugen på att webbshoppa lite nya våriga ridkläder och hästsaker, problemet är bara att jag inte har så mycket pengar och mamma lär väl bli galen om jag shoppar för hennes utan att fråga, jag vet nämligen vad hon kommer svara om jag frågar... Vågar man chansa, och berädd på 1 veckas tjurande och 2 månaders slavgöra?

Skulle inte tro det!



Denna bild satte igång mitt shoppingsug, se bara på färgerna! Jag har dock inte ens vågat klicka mig in på en webbutik ännu med risk för att jag skulle köpa upp hela deras lager, så jag vet inte ens om det har börjat säljas några våriga saker ännu?

Förresten, detta är väldigt svårt för mig att erkänna... Jag har hittat en till inspirationskälla som Tina Lund får står ut med att dela 1:a platsen med... Nämligen självaste Malin Baryard! Men låt inte era chockade och bekymrade tankar vandra iväg för långt nu, det är hennes ridstil och hennes beundransvärda smak för färg och ridkläder, inte hennes personlighet!

Vem är din inspiration i hästvärlden?

Postat av: Anna

Jag blir inspirerad av alla tuffa fälttävlansryttaer som är totalt orädda och riktiga kämpar :)



Okej, men att fotografera är ju något annat som är mycket roligt! Brukar du ha små egna fotodagar? Läser du ngt som har med det att göra? :)

2009-01-23 @ 12:20:21
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kyra kyrklund enbart för hon rider så bra.

"Det häst och ryttare utför ska inte bara se lätt ut - det ska helst också vara lätt att ­utföra för båda, då trivs både häst och ryttare bäst."



Malin Bayard är också en favorit, men mer tror jag att jag har henne som favorit, för hon är så populär.

2009-01-23 @ 13:01:11
URL: http://kringelmaden.blogg.se/
Postat av: Lollo

vilken söt bild! jag har också lust att shoppa!

2009-01-23 @ 13:23:54
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: molle

Någon som inspirerar mig är Peder fredriksson

han har tävlat OS i både fälltävlan och i hoppning.

Och var bla. den yngsta ryttaren när han var med i OS i fälltävlan, endast 19år gammal.!

Rolfgöran är ju en inspiration han med, tänk att vi 46års ålder ta OS silver!

2009-01-23 @ 15:33:45
Postat av: Hanna

mmm hemskt är det, men de kunde inte ta henne igår... blev hämtad idag i stället. och stackars tuva fick flytta tillsvidare...



hihi, känner igen det där shoppingsuget... tror säkert att vårsakerna börjar komma nu...



eftersom jag inte tävlar så har jag inte direkt någon inspiration... men jan brink är lite av en favorit... skåning som han är! och briar är helt fantastisk!

2009-01-23 @ 17:04:03
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Matilda

Meredith Michael Beerbaum är min förebild. Helt klart. :)



Visst är min vovve sööööt. Haha. ;)

2009-01-23 @ 23:12:11
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: caroline

har ingen direkt förebild, men tycker att ryttare som Franke Sloothak, Jos Lansink och Ludger Beerbaum är beundransvärda både för deras känsla och drivkraft.

2009-01-25 @ 21:03:00
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0