Stenhårt!

2008-11-28 | 20:34:42


You can run, but you can't hide! Öltunnorna ska bort!

KM imorgon, hoppning. Nu ska vi allt se om jag och Melen kan hoppa oss till pokalen i år igen! Ja, det kan vi. För vi är ju det enda häst-ekipaget!... Hehe, jaja, vi får ju en pokal så... Och jag behöver ju inte säga hur många som var med, eller hur?


Denna pokalen ska vi försvara imorgon

Och från och med måndag blir det skärpning för mig. Om jag så ska behöva be mamma att binda fast mig i gödselstacken för resten av mitt liv! Ärligt, om jag ens ska ha 50% chans att komma in i Div. 1-laget så måste jag börja redan nu med Livas kondition och muskeluppbyggnad. Och Amber måste ju få chansen att växa upp någon gång (Oinriden = Bebis, Inriden = Vuxen)! Och Tuffe... Tja, han är ju en gammal skrutt, en skrutt som fortfarande kan springa om alla tonåringarna, så han kan ju faktiskt också förtjäna att jobba bort sin nyblivna ölmage...

Så det blir Bootcamp för hela bunken på Stall Lindgården! Det är ju trots allt bara 15 skoldagar kvar nu, och det kan jag väl stå ut med?
Postat av: molle

haha!

e de sunny först?

kunde lika gärna varit hootch;)

2008-11-28 @ 23:05:17
Postat av: molle

Haha e de sunny först?

kunde lika gärna varit hootch;)

2008-11-28 @ 23:09:30
Postat av: FREJA LINDSKOG

Molle: Haha, ja! xD Sunny är faktiskt den som får störst mage på sommarbetet, ser ut som en bakpotatis med tändsticksben... :P

2008-11-28 @ 23:25:50
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0