Motivationen har stiget ännu en 10%

2008-11-23 | 12:13:01




Idag var jag uppe med tuppen igen, det är så skönt att gå upp tidigt, man hinner utnyttja dagen på ett annat sätt än om man går upp vid 12 på dagen!

Detta har jag hunnit göra än så länge:

- Hjälpt till med morgonfodringen/utsläpp.
- Tränat styrketräning/kondition i 1½ timme.
- Ätit en stor och nyttig frukost så att...

... Jag får energi till att gå ut och rida strax! Det var perfekt timing med att träna och äta frukost mellan utsläppet och riningen, eftersom hästarna behöver 2 timmar för att smälta sin mat, annars kan de ju få ont i sina "små" magar, och det vill man ju inte riskera?

Nu ska jag ut och rida i alla fall Liva, de andra tar jag om jag inte hunnit bli en istapp innan!...

Och på tal om träning, här får ni lite tips:
Artikel från Stallsmart.nu
Balanstips från Ridsport.se
Styrketräningstips från Ridsport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0